Kysymyksiä ja vastauksia

TUOTTEET
  1. Valitse tuotteita
  2. Suunnittele tuotteita
  3. Tilaa tuotteita
  4. Laatu
  5. Hinnat

  1. Valitse tuotteita
  2. Suunnittele tuotteita
    • Minkä tyyppisiä tiedostoja voin ladata?

      Voit ladata ainoastaan JPG (JPEG) -tiedostoja. JPG on tiedostomuoto, jossa korkealaatuiset kuvat voi tallentaa suhteellisen pieninä tiedostoina. Emme hyväksy muita tiedostomuotoja, koska silloin emme voi taata riittävän korkeatasoista lopputulosta.

      Ylös
    • Millä tavalla lataan kuvat?
      • Haluatko ladata yli 10 kuvaa?
        • Käytä smartphoto Image Uploaderia. Tämä on pieni lisäosa mikä sinun on asennettava tietokoneelle. Saat automaattisesti asennusohjeet kuvien lataus-sivulla mikäli sinulla ei ole sitä ennestään. Tällä ohjelmalla voit nähdä kuvat tietokoneella ja valita ne, jotka haluat ladata.
      • Haluatko ladata vähemmän kuin 10 kuvaa?
        • Käytä "yksittäisen kuvan lataus" -menetelmää.
      Ylös
    • Muuttuuko kuvan koko lataamisen jälkeen?

      Kun lataat kuvia tilataksesi Valokuvat tai luodaksesi Kuvakirjan, kuvien koko muuttuu siirron aikana. Niistä tulee riittävän suuret luodaksesi valitun tuotteen ilman että laatu heikkenee, ja lataus on paljon nopeampi.

      Ylös
    • Kuinka kauan kuvien lataamiseen kuluu aikaa?

      Kuvien lataamiseen kuluva aika riippuu kuvien koosta sekä internetyhteyden nopeudesta. Isot tiedostot voivat viedä aikaa.

      Ylös
    • Miten toimin, jos lataaminen epäonnistuu?

      Monet yritykset estää Active-X ja Jaava-tiedostojen asentamisen. Yritä ladata kuvat toisella tietokoneella, toisella nettiselaimella tai käytä yksittäisen kuvan latausta.

      Ylös
    • Luodakseni Kuvakirjan, minun täytyy asentaa Silverlight. Mikä tämä on?

      Silverlight on pieni Microsoft ohjelma, joka asennetaan tietokoneeseen. Mikäli käytät nettiselainta Google Chrome, et voi käyttää Silverlightia vaan silloin teet kuvakirjan HTML5-ohjelmassa. Muut sivustot käyttävät Silverlightia myös. Se on 100% luotettava.

      Ylös
  3. Tilaa tuotteita
    • Voinko tilata erilaisia tuotteita samalla kertaa?

      Kyllä voit. smartphotolla on monia tuotteita, jotka voit tilata samalla kertaa. Kun olet laittanut yhden tuotteen ostoskoriin, klikkaa "Tuotteet" lisätäksesi seuraava tuote ostoskoriin.

      Ylös
    • Täytyykö minun avata asiakastili, jotta voin tehdä tilauksen?

      Ei tarvitse, mutta mikäli haluat tallentaa tekemiäsi tuotteita ja kuvia jonkun aikaa, suosittelemme että rekisteröit itsellesi asiakastilin. Tällöin pystyt myös näkemään laskusi ja seuraamaan tilauksesi valmistumista.

      Ylös
    • Voinko tehdä muutoksia valmiiseen tilaukseeni tai korjata osoitteeni?

      Et voi tehdä muutoksia tilaukseesi sen jälkeen, kun olet lähettänyt sen. Me emme myöskään kokoa erillisiä tilauksiasi yhteen lähetykseen. Osoitteen voimme mahdollisesti muuttaa mikäli otat yhteyttä pain tehtyäsi tilauksen.

      Ylös
    • Missä voin seurata tilaukseni etenemistä?

      Jos olet ollut kirjautunut sisään asiakastilillesi tehdessäsi tilauksen voit seurata tilauksen etenemistä kohdasta “Omat sivut” ja ”Omat tilaukseni”. Siellä saat yleiskuvan kaikista tilauksista ja niiden ajankohtaisen tilan.

      Ylös
    • Miten käytän etukoodeja?

      Käyttääksesi etukoodin osoitteessa smartphoto.fi kirjoitat koodin ”Etukoodi”-kenttään ostoskorissa. Aktivoi koodi klikkaamalla ”Anna koodi”-näppäintä. Et voi yhdistää kahta tai useampaa tarjousta, voit käyttää vain yhden koodin tilausta kohden. Jos tarjous koskee kappalemäärää, eism. Osta 2 maksa 1, osta 3 maksa 2 jne, sinun täytyy itse muuttaa tuotteiden määrä ostoskorissa. Kirjoita haluamasi tuotteiden määrä ja klikkaa ”Vahvista” ja varmista että tuotteiden hinta/summa muuttuu. smartphoto ei ota vastuuta virheellisestä etukoodin käytöstä tilauksen hyväksymisen jälkeen. Jos sinulla on kysyttävää etukoodien käytöstä, ota aina yhteyttä asiakaspalveluun ennen kuin lähetät tilauksesi.

      Ylös
  4. Laatu
  5. Hinnat
MAKSUT
TOIMITUS & POSTITUS
SMARTPHOTO TILINI
KUVIA KOSKEVAT VAATIMUKSET