
Smarttakuu
Tavoitteemme: Haluamme että aina olet 100% tyytyväinen tilaukseesi
Kun tilaat kuvatuotteita meiltä, haluamme aina että olet 100% tyytyväinen tilaukseesi. Jos esim. löydät kirjoitusvirheen kutsukorteistasi tai huomaat vahingossa ottaneesi väärän kuvan Canvastauluun, voit hyödyntää smarttakuuta! Jos tilauksesi ei ole sellainen kuin haluat, tarjoamme sinulle uuden vastaavanlaisen tuotteen ilmaiseksi!

Lähetä s-posti asiakaspalveluun (aspalv@smartphoto.fi) johon kirjoitat tilausnumerosi sekä smarttakuu aihekenttään – niin asiasi menee suoraan oikeaan paikkaan.

Ilmoita viestissä minkä kuvatuotteen haluat tehdä uudestaan (nopeuttaaksesi asian käsittelyä selitä myös jo tässä viestissä tarkalleen mitä on tapahtunut ja liitä mukaan kuva tuotteesta josta näemme virheen). Esim. jos kutsukorteissa on kirjoitusvirhe, ota kuva josta kirjoitusvirhe näkyy ja liitä viestin mukaan.

Vastaukseksi viestiisi asiakaspalvelu antaa sinulle yksinkertaiset ohjeet miten menettelet hyödyntääksesi smarttakuun. Noudata näitä ohjeita ja vastaa viestiimme tämän jälkeen.

Kun olet toiminut ohjeiden mukaisesti asiakaspalvelu vahvistaa sinulle että voit tehdä uuden tilauksen (muista korjata virhe ennen uutta tilausta). Tärkeää: odota aina uuden tilauksen kanssa kunnes asiakaspalvelu vahvistaa asian sinulle.
Smarttakuu koskee kaikkia kuvakirjoja, kaikkia kalentereita ja päivyreitä, kaikkia kuvakortteja, kuvalahjoja sekä canvas ja seinäkoristeita* (koskee canvas-, puu-, metalli-, akryylilasi- ja julistetaulua).
Takuu kattaa kirjoitusvirheet sekä valokuvien ja designin valinnan. Lisätietoja smarttakuun säännöistä ja poikkeuksista voit lukea sivuilta Ehdot/takuut. Mikäli et ole tyytyväinen kuvien väreihin, tuotteen painolaatuun tai tuotteesi on vaurioitunut, tämä käsitellään reklamaationa ja myös näissä tapauksissa pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.