11.6.2025 12:59
Hei Lolla,
Olen todella pahoillani kuullessani ikÀvÀstÀ kokemuksestasi. YmmÀrrÀn tÀysin pettymyksesi, kun kuvakoon muuttaminen ei onnistunut tilauksen jÀlkeen.
Haluan selventÀÀ, ettÀ tilausten nopea kÀsittely on meille tÀrkeÀÀ, jotta voimme varmistaa mahdollisimman nopeat toimitusajat. TÀmÀn vuoksi tilaukset siirtyvÀt tuotantoon usein hyvin nopeasti. Pahoitteluni, ettemme pystyneet tekemÀÀn muutosta tÀhÀn tilaukseen.
AsiakastyytyvÀisyys on meille ensiarvoisen tÀrkeÀÀ, ja haluamme, ettÀ saat meiltÀ juuri sellaisen tuotteen kuin toivot. Olethan yhteydessÀ asiakaspalveluumme vielÀ kerran, mikÀli haluat hyödyntÀÀ smarttakuuta saadaksesi tilata uuden kuvan.
Uusi kuva on ilmainen, paitsi jos se on kalliimpi, jolloin maksat vain hinnan erotuksen uudesta tilauksesta.
LĂ€mpimin terveisin
Kirsi @smartphoto